bilderna från igår.

Haha om ni tänker efter så är det jätte roligt (bra tipps när man har tråkigt) att fota sig själv, göra massa fula bilder och konstiga saker och sen skrattar man åt sig själv, eller det är bara jag som är allmänt konstig :S men kul är det! Fast igår blev det inga vöerdrivet konstiga miner på mina bilder, haha ni ska bara veta vad jag döljer för bilde på min dator och kamera!!

Idag var det en kort dag i skolan, skönt! bara att jag blev ganska irreterad, vissa tänker inte innan de säger nått!!
Ikväll är det jobbfest och de ska bli riktigt roligt..ska träffa mina två favoriter på hamnpaviljongen två timmar innan och dricka och snacka skit, sen ska vi till tivoli där det bjuds på mat och skratt :) skoj skoj, saknar ju lotta och cathirne :)

nää...nu ska jag hitta på nått annat skoj, sen blir det dusch och fixning :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0