finner inga ord.

Usch så dåligt jag mådde igår, pratade med mamma på telefon i flera timmar..det kändes skönt!
Idag är också en ganska jobbig dag, har fått brev från min försäkring If och dom har ingen förståelse alls, man blir ju så ledsen, de ska ju finnas här för en om man är med i en olycka....så ledsen..
Men nu ska jag inte  prta mer om de,,,,.blir ändå inte bättre!

Idag ställde jag klockan på 07.30 för att träna på friskis, de var skönt, koppla bort tankarna lite! När jag kom hem duscha jag och lite sånt och sen lagade jag och jontemyra spagetti och köttfärssås, det var gott :) nu är han på jobbet och jag sitter under en filt och kopplar av, pratar lite med emilia på msn och sånt :) allt för att inte tänka på allt detta jobbiga!

Sen vid 17.00 tiden kommer emma, så de ska bli skoj!Innan dess blir det kanske lite plugg, vi får se vAd jag orkar med...de är tufft just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0