Inte många timmar kvar..

vid den här tiden imorgon är jag i Sverige :S som jag sa igår kväll känns det både bra och dåligt..flyget går 11.05 imorgon så det är inte många timmar kvar!
Idag har jag skickat iväg tentan, så nu är det bara att fortsätta plugga till nästa tenta :S jipiieee!!
Imorgon kommer jag såklart berätta mer och lägga upp bilder från österrike osv :) så de ska bli spännande väll!!
Nu ska jag börja packa ner allt igen och sen sminka mig lite..för att ha något att göra haha! sen på kvällen ska jag mst bara gå runt till alla i denna lilla österrikikiska by som ligger i en dal och säga hejdå till våra vänner!

nää, nu är det packning som gäller!
tjaoouutjaouuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0