Massa tårar idag :,(

Det var en jobbig dag o skolan idag, inte i början för då var allt som vanligt men sista lektionen eller vad man ska säga var jobbig..det handla om kriser och trauma och jag fick vara sekreterar och stå längst fram och skriva upp alla dessa jobbiga ord och frågor jag själv varit med om och fortfarande är med om!Det var tur att det bara var min basgrupp och en lärare där, så det var inte så många som såg mig börja gråta.
Men jag skippar nästa veckas föreläsningar som även handlar om detta. Jag är inte tillräckligt stark att få höra/disskutera detta redan.

Att vara mitt inna i tt trauma och kris tar sin lilla tid för att läka om man är med om något sådant som jag varit med om...
det får ta den tiden det behövs...



Läraren var iaf jätta duktig och sa massa fina saker till mig så jag mådde lite bättre, skönt att hon och mina vänner i skolan hade förståelse för min reaktion!

just nu försöker jag komma på andra tankar genom att tvätta :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0