Min dag idag

Idag skulle jag och jonathan upp vid halv åtta och träna var det tänkt hah :) smarta som vi var gick vi och la oss igår UTAN att sätta något larm, så jag och jonathan sov ju gott hela morgonen haha!hoppsan!! men men vi ska träna imorgon bitti och SÄTTA larm<!!! så idag körde jag jonathan till santoz som nyss varit på operation, jag körde till fregatten där jag jobbar som undersköterska varannan helg, skrev på lite papper och prata lite med chefen, efter de hämta jag jontahan och vi åkte och handla på ica maxi på råå :) sen körde jag hem jonathan och han stack till jobb och jag la mig lite på soffan och vila :)

Nu ska jag plugga lite och sen ikväll ska jag laga pyttipanna hade jag tänkt :)

hörs senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0