Min dag igår

Efter jag städat igår så åkte jag till mamma och pappa i glumslöv, där hämtade jag upp mamma och vi körde till plantaget eller vad det nu heter.. haha det vi ville ha var slut så mamma försökte pruta fram ett annat pris på en liknande grej haha så pinsmat!! Tillslut hitta vi de vi ville ha och fick ett bra pris :D haha! sen körde vi hem till min och jontes lägenhet och gjorde julfint på ballkongen :) får fota och visa er sen när det är mörkt!
Efter de körde vi hem till glumslöv igen och då hade jag och mamma räkfrossa :) mm gott! Efter vi ätit ringde jag frida och vi gick en lång lång lång runda :) alltid trevligt! Efter våran runda var vi lite hemma hos oss (eller jag bor ju inte där längre men vi var hemma hos mamma och pappa i mitt gamla rum :P)
Efter jag varit med Frida pratade jag lite med mamma och sen körde jag hem :) så det var en mysig söndag de..eller ja förresten, när jag kommit hem kom ju också jonathan från jobb och då spela vi tvspel :D haha roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0