Nu har jag sagt hejdå.

sådär, nu har jag sagt hejdåtill alla vänner i österrike, bara min farmor och familj kvar med det gör jag imorgon! Känns så konstigt, sista natten i underbara österrike, men jag längtar ju så till jonathan min och våran fina lägenhet så det ska även bli skönt att komma hem! Det här blir sista inlägget från österrike, imorgon flyger jag till sverige så vi hörs på eftermiddagen/kvällen imorgon!

Håll nu alla tummarna för mig att flygresan går bra, usch..jag hatar att flyga själv!! (min mamma, pappa och stora syster flyger hem på söndag)

ses i sverige!
tjaootjaoouu

Kommentarer
Postat av: Mirre

Förlåt! Hoppas resan går bra.. Flyga är inget farligt, bil är värre! tänk på de jag skrev istället, hoppas ja inte skrämde upp dig för mycket1

2008-12-29 @ 21:30:03
URL: http://miirre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0