så fint och roligt!

Nu jar jag och jonathan städat fint fint i våran lägenhet och lyssnat på julmusik på högsta volym haha, ibland stanna vi upp med städningen för att träffas i vardgaagsrummet för att bugga med våra morgonrockar på oss haha måste sätt kul ut!! vi skratta så vi grät nästan haha :)nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag äta något litet, sen kör jag till glumslöv och jonathan hoppar på sin cykel och cyklar till jobbet :) sen ses han och jag sen i lägenheten igen på kvällen, för imorgon bitti ska vi upp med tuppen och träna igen :)
kul kul!!

hoppas ni får en fin söndag för det ska jag ha med familjemys...och mamma och jag ska äta räkor och har våran egna lilla räkfrossa :D pappabus gillar inte räkor så han får ta sig en macka...eller två.......eller tre!

nää duschen kallar :)


tjajoouu tjaoouun och Tingeliiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0