slarv och en massa tantprat!!

ohh vad jag är slarvig med att lägga in nya bilder på datorn haha de brukar jag ju inte vara men just nu ligger jätte många på min kamera som jag inte orkar eller inte kommer ihåg att lägga in....men jag lovar mig själv nu att jag ska göra det imorgon eller nått :S

jaha alla tjatar och pratar som några tanter om denna jordbävningen. Jag kände också den, satt på sängen då hela sängen började hoppa och skaka, inne i badrummet hörde jag skåpet slå mot väggen..jag trodde att jag blivit sjuk ovh de vara nära att jag stanna hemma från skolan för de haha rolig jag är!

Men detta var ju tydligen ett jättestort intresse tema för hela skåne och var man än går så hör man nu jordbävning från höger och vänster!så nu kan ju svenska folket passa på att bli lite trevliga och inte så stela!!Eller nått...

idag blir det en mysig kväll :)berättar mer sen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0