blää, ger nog upp för idag!!

jag skojar inte nu när jag säger att jag suttit vid datorn och pluggat från halvtio till NNUUUUU!!! Men nu ger jag upp, ligger ju ganska bra i tid om jag får säga de själv :P så nu orkar jag inte mer!!!Dax att hoppa in i duschen nu för inte ens de har jag hunnit; guuud då är det illa, en riktig plugghäst!!!
samtidigt stör jag mig på den ena källan jag inte får rätt på och som jag har kämpat med nu i typ en timme!!!!!!!!!

NUSÅÅÅÅ hejdå skolarbetet, vi ses imorgon!!!

ikväll ska jag och jonathan bara stanna hemma, blev ingen bio eftersom det inte verkar finnas något bra och blir ingen resturang för..hmm vet egentligen inte varför men men det blir en mysig hemma kväll med tv och tända ljus!!

nästa vecka (torsdag) ska jag och en tjej i klassen ta med oss tamponger och klädnypor till festensom vi sedan ska göra ett hemligt partytrick av!!! det ska bli en rolig grej kan jag lova er haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0