duktig flicka!!

Stack till skolan imorsen med feber och allt, sliten och osminkad haha orka inte, som jag såg ut :S aja strunt samma
Vi fick iaf ha vårat seminarium först av alla, och vi fick mkt beröm av lärarna osv för våran redovisning :) alltid kul att höra att man gjort ett bra jobb!Efter redovisningen stack jag hem direkt, så jag var i lund i en timme haha var ju viktigt!! När jag kom fram i helsingborg kom även lilla sjuka jonathan och hämta mig, men han börjar bli bättre nu!!Vi satck till maxi och köpte kyckling som vi ska äta ikväll!! Nu de sista månaderna då vi ätit kyckling har vi alltid gjort wok, men idag blir det riktig kycklingfile, utan att skära den i små bitar :) gott ska de bli!!!
Har nyss ätit e n hel apelsin och en hel citron,vill ju bli frisk snabbt!!

vi sov även från halv tolv till halv tre, jätte skönt!!

NÄ NU ORKAR JAG INTE MER...hejdå och krya på mig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0