en riktigt tycka synd om mig själv dag!!

tjenna igen :) efter jag skrev det sista inlägget plugga jag lite, gick ganska fort, ska kolla egenom det nu igen tänkte jag!
Efter de väckte jag jonathan, låg i varsin soffa under varsit täcke, titta lite film, åt citron, drack proviva och diskuterade vem det var mest synd om (jag vann)!!!

Nu har jonathan åkt iväg för att köpa lite panodil och lite till maten ikväll!! Igår lagade vi en riktigt kraft soppa med vitaminer och idag blir det också en riktigt kraft soppa, en potatis soppa :D mm va gott, med knäckebröd till med ost på :) mm nammi nammi!!

Igår efter soppan lyxade jag och jonathan till det med lite moröter och gurka som vi dippade!!Bättre en chips!!haha och mycket mycket roligare :) vi tramsa oss som vanligt och skratta som tre åringar!! Ja lite kul får man ju har när man är förkyld och halsen brinner!!



Nä sen ska jag och jonathan städa lite, blir alltid så stökigt och sånt skit när man inte mår bra!!usch det gillar vi inte!

och ikväll kommer äntligen idol igen, har sagt nu sen i måndes att "idag ska jag titta på idol :)" Men haft fel hela tiden haha!! nä nu blir det massa strunt prat..hejsvej igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0