förkylning och sånt trams

Jaha då va de skolan idag, med feber, hosta, snor oach massa andra bakterier!Helt sjuk jobbigt att ta sig till lund när man mådde så skit!!Dumma jonathan har smittat mig!!Vi spela ju in film  idag i skolan och jag var ju huvudrollen haha så kunde inte stanna hemma. Imorgon ska dettaredovisas men jag mår ju inte alls bra, vet inte hur jag ska lösa de. Kanske man får en extra uppgift om man inte deltar :(?! Så jag måste väll krypa till lund sjuk som en gris!!Jag mår ännu sämre nu och vet itne alls hur jag mår imorgon!!

hah tuffa tider med förkylning, sånt trams man får ta!Skönt att vara ledig i helgen, hoppas båda jag och jonathan blir friska, vi ska ju tll ikea hade vi tänkt..hmm håll tummarna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0