Morgonpigg!?

Sen förra måndagen har jag gått upp halv sex/sex VARJE dag!!Hela förra veckan i skolan, hela helgen jobba nu dessa dagar till skolan (idag ledig men upp sex och åka till sjukgymnast) torsdag och fredag upp sex till skolan!!!jag kommer sova som en stock lördag haah!!

Halse gör ont på mig :( Jag som tänkte träna imorgon, vi får se hur det blir med det!!

Funderar på att plugga lite nu eller om jag ska gå och lägga mig igen..hmm!!Jonathan är också hemma sjuk :( får iallafall lite sällskap av mig idag när jag e ledig!!
Jag hoppas jag mår bättre imorgon, ska ju till skolan och spela in en rolig film haha som vi kommer skratta!!O jag måste vara med föär det är jag som ska vara med på filmen bara haha!!

aja vi hörs väll senare, sitter här ett tag vid datan sen går jag nog och lägger mig i sängen och läser nått (nej ingen bok, skvaller tidining :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0