perfekt!!

Det är perfekt när man varit hemma hos sina föräldrar och fått lite mat, man får nämligen alltid med sig en liten matlåda hem :) och det är ju perfekt när man sitter hemma själv om dagarna när det är tenta tider och inte riktigt hinner laga mat!!

Idag åt jag förätt resterna från igår haha, det var typ tunnpannkaka (crepes typ :) men massa goda kryddor i som basilka och sånt med lax, och över hade hon en god sås. Helt sjukt gott!! Först när mamma sa vad det var för förätt hon hade testat blev jag lite skeptisk men de va såå himmla gott!!



haha bilden tog jag nyss, ser inte så gott ut här kanske :P det gröna är INTE mögel det är kryddor och det gula över är såsen typ haah  jag lovar det är gott!! Men väldigt väldigt mättande så det räcker med en halv, man orkar ingen hel det lovar jag!!

slut pratat om min mat och slut på min rast, hej plugget nu kommer jag igen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0