So what?!

igår när jag var hos mamma och pappa åt jag världens godaste lax med sallad :) mm så gott var det!!Jag och mamma var även än runda och köpte massa blommos som vi sedan pysla med i trädgården!!mysigt!
Var hos dom hela kvällen, sedan när jag kom hem fick jag ett litet ryck och börja städa och fixa (typ tio på kvällen en söndag :S)
typ så här ser mitt fina egna konstvärk ut haha mycket finare i verkligheten!!

Idag var det dags för plugget igen, det var skönt att komma tillbaka men så seg var jag på slutet, vi har långa dagar ibland och idag var det en lång dag..När jag kom hem från skolan var det full ös i lägenheten, HIF spelar idag som jonte lagade tacos till sina grabbar och dom drack och åt och drack och åt, sen cyklade dom iväg och jag åt :)

nu ska jag bara lägga mig framför soffan och sova...

måste srkiva en ny fixar lapp!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0