Tack för hjälpen :)

Kom hem för ca 30 min sen. Hade en mysig liten dag med Tina. Först gick vi till friskis och svettis där jag visade mitt bevis på att jag inte fått träna och får fölängt mitt års kort med tre månader gratis :D perfetk!! ska nu oka en istruktör som hjälper mig efter skadan, de vet vad som är bra och dåligt för mig eftersom jag fortfarande inte får göra allt och måste vara försiktig.
Efter det gick vi till graffiti och åt sallad, hon med tonfiskröra och jag med räkor. Till mina räkor fick jag en mega stark vitlökssås så håll andan om ni ser mig mer idag!!!
efter vår lilla lunch jag vi och titta lite affärer, satte oss sedan och fick på espresso house där vi drack en underbart god chai latte samtidigt som jag läste egenom tinas världes sötaste dagbok haha så gullig när hon skriver om sina dagar. Intervjuade henne också. Tack för du ställde upp på mitt skolarbete tina!!Sen gick vi lite affärer igen och köpte lite smått och gott.

Just nu pluggar jag flitigt..IGEN!!

Kommentarer
Postat av: sebbe

aha okey vad kul:D

jodå bara fint här:) jag pluggar

till gymnasielärare i biologi/kemi/naturkunskap

och jobbar på kappAhl om helgerna:)

var bor du nudå?

2008-09-24 @ 23:00:52
URL: http://sebbegaylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0