De ni missat :)

som sagt hade ju jonathan några vänner här i fredes kväll, de skulle kolla på fotboll...de slutade med att dom gick klockan haln 5 på morgonen och jonathan hade druckit för mkt och fick besöka toaletten..ja mer behöver jag inte säga!!haha, så den natten fick jag inte mkt sömn men det är smällar man får ta!I lördes mådde inte jonathan så bra så jag fick underhålla mig själv med att gå en långpromenad! Lördag kväll var vi sen bara hemma och titta på film och lite sånt. Söndag cykla jag och jonathan till hans föräldrar vid 13.00 tiden. Jag, jonte, hans föräldrar och hunden santoz hoppa in i bilen och åkte på konstrunda :) vi kom faktiskt på en rejäl runda och åkte runt i massa fina områden!!
När vi sen kom hem till föräldrarhuset igen vid 17.00 tiden fick jag och jonathan leta efter påskägg :) för mig tog det en hel evighet innan jag hitta de! Typiskt mig!! Efter de åt vi god mat, först sill och sånt sen grilla vi! När klockan slog 21.00 eller nått bestämde vi oss för att cykla hem igen!Mysig heldag med svärföräldrarna!!

Idag är det måndag, som ni säkert alla vet!Får lite ångest för jag inte pluggat nått dessa dagar då jag varit ledig :S hehe smart!!Så nu har jag en helvetes vecka framför mig!!! men men hade inte tänkt plugga idag heller så smart som jag är!!Idag blir det nämöigen att köra ut till glumslöv och hälsa på mina föräldrar som kom hem från österrike i natt :) Nu har jonathan åkt iväg till Göteborg och ska se Hif, så han kommer först ikväll!

trevlig påskhelg har jag haft iaf!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0