hej i lingonskogen.

Igår kväll kolla jag och jonathan på tv, jag råka omna vid 22.00 men jonathan kolla vidare på filmen och la sig sedan vid 23.00! Så han sa till mig att han då skulle lägga sig och bad mig också lägga mig för annars skulle jag aldrig komma upp haha, men envis som jag är så låg jag kvar - kommer om tio min, sa ja då!
joo visst, 03.15 vakna jag i soffan haha, långa tio minuter de....
Jonte myra försov sig idag, vakna en kvart innan han skulle va på jobb så han flög upp, på med kläder och spring ut..i all hastighet glömde han säga hejdå till mig haha bara sprang ut! jaja

nu har jag ätit frukost (a- fil med mûssli :) så nu ska jag återvända till mitt plugg, nice....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0