jävlar vilken vind.

Idag när jag skulle cykla hem från knutpunkten för ca en timme sån hade jag sån sjukmotvind upp för backarna till min lägenhet, fyy fan!! men hej snygga ben till sommaren :)
jaja

idag var en lång dag i skolan, men värre blir det imorgon 9.00-16.00 ska jag då spendera tiden vid böckerna på universitetet!Jiipeeiie, men inte kul när man har sjuka mängder plugg frmför sig!ja jag ska sluta tjata om mitt plugg, utbildning är alltid bra så jag ska inte gnälla!

nä nu ska jag ut och laga mat, sätta på riset och öppna mina vita bönor haha :D Ikväll blir det nämligen chili con carne med ris!Sjukt längesen jag åt de, typ 10 år kanske nä men nått år iaf!Så idag var både jag och jonathan sugna på de och vi ska göra de STARKT!!!!


Tjo flöjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0