Mens veckan kan bli en toppen vecka!!

Läste lite bloggar igår när jag la mig och såg att en tjej ville ha tipps om vad man skulle göra under den veckan man hade mens! Här kommer mitt tipps :D

Mensens vecka är tjejens vecka!!Din pojkvän ska massera dig, köpa choklad, värma en värme kudde, låta dig gnälla och skrika på honom hur mkt du vill osv!!Typ så gör jag :)Gör som jag gjort, jag har gjort väldens jobbigaste vecka till en underbar med nästan bara massa njutning!! Min pojkvän har accepterat de haha och han har tålt de under alla dessa 6 år vi varit tillsammans :)och vi har ett underbart förhållande!Pojkvännen ska finnas där när man har de jobbigt (ex mens) och vi tjejer finns där för dom!

♥Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0