OTURSDAG till 100% + rövakuten!!

Idag hade jag en obligatorisk dag iskolan, så den var ju ganska viktig att gå på om man säger så...
Vaknar klockan 6 och känner mig yr och har ont i magen, såklart så kissar jag jättemkt blod och har skit ont..FAN tänker jag då såklart! Dricker och hoppas på det bästa meddans jag gör vid mig...ja blir yrare och svettigare hela tiden och har så sjukt ont! Senaste gångerna jag har haft urinvägsinfektion har jag struntat gå till läkare och få penicilin, jag vet det är inte bra...men jag har druckit bort symtomen! men idag gick det inte bort och jag blödde mer och mer för varje gång jag kissa! Jonathan körde mig ner till stationen där jag skulle ta tåget till lund, men fan de gick inte..hade sånna smärtor och var så yr! Så jonte körde mig till akuten i helsingborg eftersom kloclan bara var sju så hade ju inte vårdcentralen öppet! Sätter mig då där efter jag anmält mig (JAG VAR HELT ENSAM I VÄNTRUMMET) kommer du in till en sköterska som ja..gissa vad hon gör?!?!? Hon nekar att hjälpa mig, tar en temp och säger - "nej då, du har ingen feber så då är det inte så farlig urinvägsinfektion..men du kan ju komma igen klockan 17.00 för då kan du träffa en läkare." VI VAR JU FAN ENSAMMA DÄR!!!! jäkla rövakut!!!
Jonathan var nära på att flyga upp i taket av panik för han såg hur ont jag hade!Så hon mena seriöst att jag skulle må så här i 10 timmar till utan att få hjälp!!! Jag bestämmde mig då för att åka till skolan iaf fast jonathan villa lkåsa in mig på rummet och inte släppa iväg mit till lund, så ner till knutan igen men fan...jag hade så sjukt ont..så ont har jag aldrig haft med en sån infektion! Väl hemma hade vi fullt med tekniker här (såklart händer allt på samma gång)! Ringde till vårdcentralen i landskrona och fick en tid klockan 14.00!
Så jag missar skolan idag, bra ju!!!ehh nääää!!
blöder som en gris och gnäller som ett får!!

Känns så jävla typiskt, just idag skulle vi ha tekniker här, just idag skulle jag ha en döds viktig dag i skolan (ledig alla andra dagar i veckan utan denna), och just idag måste jag ha massa energi till att plugga!!!
Idag är det den första april men detta är INGET SKÄMMT!!! fan vad arga jag ocj jonathan är!!!


Så nu meddans jag väntar till två drogar jag mig själv med tranbärsdryck och 20 kg citroner!!


P.S. OM NU DENNA SJUKSKÖTYERSKA LÄSER DETTA SÅ LIGGER DU RISIGT TILL OTREVLIGA DAMEN, EFTERSOM MIN SYSTER SNART ÄR LÄKARE OCH DÅ HAR MAKT ÖVER LILLA DIG, JAG HAR SAGT NAMNET OCH VAR DU JOBBAR SÅ KYSS DIG SJÄLV I PANNAN BÄVER!!! HAHA :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0