snacka om att jag blev svettig!!

haha shit, snacka om lökig!! igår blev jag jag klar med min tenta, men tänkt att jag väntar med att skicka in den idag för att jag säkert kommer på något jag vill förbättra, idag vid 10.00 ska jag skicka tentan...tror ni de går?? nej då står ERROR!! mm tack för den! så nu har jag provat skicka den hur länge som helst, även fler i klassen så de är ju skönt att man inte är ensam!! som tur var fick jag tag på läraren via telefon så hon hade fått min från din vanliga mailen,puhhh men man blir ju lite panikslagen när sånt händer :S

nej nu är de dusch sen ska jag till jobb för att fixa lite ärenden, tjoohoo

härligt väder idag igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0