Tillsammans i 6 år..

Anledningen för att jag inte blogga så mycket i helgen var för att jag jobba, när jag kom hem vid halv tre tiden i söndes var jag så trött så jag somna..orka bara inte starta datan! MEN shiiitt vilket fint väder det var i helgen, eller hur :)?!!?

(Igår) den 6/4 hade jag och jonathan 6 år :) tiden går fort när man har roligt haha. Dagen började mindre bra, att jag var förvirrad på morgonen och skulle till skolan, bara de att jag hoppa på fel tåg...MOT GÖTEBORG!! snacka om att jag blev svettig när jag såg de haha, som tur var stanna tåget i Ängeholm så jag kom ju inte hela vägen :P men den morgonen tåg det mig nästan 2 timmar typ att komma till skolan om man räknar med min lilla åktur inom ängeholm..Väl framme på skolan var jag såklart sen :/ skit samma..var ändå inget viktigt jag missa! Var iaf i skolan till 16.00 och sen hade jag brottom hem! När jag kom hem stod det massor med fina tulpaner på köksborset från min baby :) så sött! Sen var det bara att hoppa in i duschen och göra sig fin för resturangen i malmö :D en jätte mysig kväll hade vi där med massa massa skratt!


Idag är både jag och Jonathan ledig...dagen har spenderats med en lång cykelrunda och så har vi fixat med lite bankärenden till mig..underbar dag igen helt enkelt...



kan ni tänka er de?att vara lyckligt kär i 6 år när man bvara är 22 år!!! Vilket tur jag har...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0