Bildregn!

Dag 3






Denna dagen var det mest shopping, och jag handla helt sjukt mkt.. kommer bilder på det med!!så bara lugn. I vissa omklädningsrum hade dom helt sjukt tuffa krokar. Hur smart är inte detta!? kvällen sedan blev de "förfest" haha på hotellrummet, sedan uteservering och vin och öl. Jag börja skratta åt en killa som stod och dansa helt själv utan musik. Då kommer han fram till oss, tittar på mig och säger hej (skit glad och skit påverkad) sen tittar han på jonathan och säger - "men tjenna är du också här" ! haha jonte bara, ehh vaa!? så sjukt rolig snubbe!jag skratta så jag grät! Efter de gick vi till en resturang där jag drack massa cider sen vaar jag full och Jonathan hade kul åt mig :) nää ursäkta men nu orkar jag inte skrevia mer haha, ni får nöja er med de ni sätt och de jag skrivit. Kommer ett inlägg sen med alla mina kläder men vet inte om jag orkar idag!


Dag 4

Inga bilder, men då åkte vi hem på förmiddagen!


Vill tillbaka nuuuuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0