Fixning fixning..

Såjaa, nu har jag latat mig så de räcker idag. Jonathan är iväg med Mattias och fixar lite. När min babyboy kommer hem skulle jag vara färdig med min fixning :) vi ska nog leta cykel till Jonathan, hans rostcykel från 1500 talet lever inte länge till! Han har ju råd med en ny cykel om nån!!Så idag hoppas jag han hittar en. Vi får se..
Duschen kallar folket.

Avslut med lite tyska såklart!!

Saknar dig = vermisse dich

Fötter = Füße

Älskling = Liebling

Han är mitt guld = Er ist mein Gold

katten i hatten = Katze in den Hut

Päron = Birnen

Galen = verrückt

Historia = Geschichte


Jag ska gifta mig = Ich werde heiraten

Dusch = Dusche


En härlig blandning :) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0