Hej alla.

Jobbet gick bra idag, lite besök av ambulans och grejer och det är alltid tråkigt. När jag kom hem väntade massage oljan på mig, jonte hade fixat med sängen så den var jätte hög. Han visst att jag hade jätteont i ryggen från jobb så de blev massage för mig direkt när jag kom hem!Så snällt såå!

nu har han cyklat till ica för att handla lite mjölk och grönsaker. Ikväll ska han på HIF (sällan :( ) och jag ska sitta hemma själv, men är de hans intresse så är de :)
Annars har jag inget speciellt att berätta just nu, ska lägga mig i soffan och vila min stackars rygg.


Ohh vad jag och Jonathan vill :)men de är hemligt än så länge, har ju inte bestämmt oss än. hihi! vi får se om vi köper eller inte.

Soffan kallar!Sen ska det lagas mat.
Kram på er!



Bild för ca två år sen, skulle på fest..och nej, jag är inte naken!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0