Lördag.

Godmorgon alla pigga och glada. Även ni trötta och sura. Idag när jag vakna skulle jag kolla vad klockan är, mobilen ligger på mitt nattduksbord. När jag tar mobilen blir min hand helt blöt och det rinner nått ner längst armen på mig, PANIK!! Då hade jag vällt ett vattenglas inatt så min mobil + massa annat låg där och simma!!!suck!Fast mobilen verkar överlevt och inte druknat.

Solen skiner och jag är jättejättejätte sugen på en morgon promenix!Ska som vanligt försöka dra med Jonathan på min promenad, men det är inte alltid det lättaste kan jag tala om för er!Tråkmåns och latmask :)
Ska även boka tvättistid idag och fixa lite smått här hemma! Ikväll ska Jonathan till sina föräldrar på en kräftskiva som de har varje år med grannar osv. Jag ska på mina egna inplanerade äventyr ikväll så jag kan inte hänga på.

Nej mina vänner, vi får höras senare! Tjaouu och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0