behöver eran hjälp, SNÄLLA!!

seriöst jag är jätte nervös, jag ska nsart åka på skidsemester med jonathans familj och släkt.
Såhär är det va, jag har stått på skidor för många år sen men då åkte jag bara runt lite i byn haha inte så mkt mer och sittlift har jag åkt i österrike på somamaren men nu...NUUUUU ska vi till sälen om tre veckor och jag tycker de ska bli jätte roligt, men hur tusan gör man!?!?!
Jag borde ju kunna det, är halvösterrikisk och alla i släkten kan ju åka skidor!haha då kan väll jag också....:S

* Hur kommer jag hel ner från en backe?
* Hur stannar jag med skidorna?
* Hur mycket ska jag böja på benen när jag åker ?
* Hur överlever jag och kommer fram på knappliften eller vad det heter haha?

HUR ÅKER JAG SKIDOR?????

ahh vänner där ute, ring mig och berätta, kom hit och ge mig privatlektioner utan skidor, ni okända där ute, föörklara!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0