Blondinbella upp till bevis!

Jaha då var de snart blondinbellas tur att visa vad hon kan haha, de ska bli riktigt spännande!
Undra hur de går, om hon trillar eller vad hon gör!vem vet, hon kaan ske är duktig ;P! Hon har iaf sprayat sig brun hela sig (utom fötterna) om man tittar på hennes bild på hennes blogg! faktiskt lite roligt...

Om jag får säga vad jag tycker så har den tjejen kommit väldigt långt och det är ju skoj för henne och att hon är nöjd, men inte på ett sätt som jag gillar precis. Fast det är ju en smaksak. Men jag tillhör den delen av människor som INTE ser upp till henne. För mig är hon en helt vanlig människa (något hon tydligen inte vill vara). Hon är väll inte mer snygg, bättre, roligare osv än någon annan. Jag är glad att jag inte lever hennes liv...om jag har förstått de rätt så lever hon ett liv fullt med stress och det kan aldrig bli bra i längden.
Men det är ju kul att hon trivs med det livet hon har och att hon känner sig så "bättre" än alla andra.

Så blondinbella, upp till bevis ikväll....för du "kan" ju allt!!!! men städa vill du inte, laga mat vill du inte osv och jag skulle vilja se dig sen med ett barn när du ska torka spya och byta blöjor haha eller de roligaste av allt...de skulle var askul om du prova på mina helger, då jag jobbar på ålderdomshem med dementa....gud i london..hur skulle de gå!`?!?

Men du lär dig nog med tiden då du blir äldra....:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0