Därför har jag haft en bloggfri helg...

Lördag: klockan ringde 06.00 och de var dags att köra till jobbet. Jag jobbade från 06.45- 14.15. Det var väldigt lungt på jobbet och inga större skandaler hände, bara en liten..men som undersköterska har jag tystnadpliskt så vad som hände får bli jobbets lilla hemlis hehe...När jag kom hem blev det direkt städning och fixning. Jag och jonathan skulle ha släktkalas för han har fyllt år och jag gör snart. Hans familj och släkt kom och min familj kom, vi bjöd på hemma gjort exotisk bricka eller va de nu ska kallas. Det var iaf massa mat, skratt och väldigt lyckad kväll. Tack för alla fina presenter vi fick också. Min mamma och jonathans mamma tävlade i singstar och jag skratta så jag knappt kunde prata efter haha, helt galet!De togs lite bilder men de pallar ja inte lägga upp idag, de får de bli imorgon! Så lördagen hade jag ingen tid för bloggning, sorry!

Söndag: Fast vi la oss sent på lördagen vaknad ejag redan 08.00, sällan!!!Men jag låg kvar och lyssna lite på min mp3. När jag och jontemyra gick upp bestämmde vi oss för att ha en riktig softdag, gå i slappekläder hela dagen och bara titta på tv och sitta vid datorn brevid varandra..så vi har haft en mysigdag..såklart har vi också städat undan lite från gårdagen! Nä nu kallar duschen på mig så det är bäst jag skyndar mig in..

Imorgon börjar jag termin 3, känns helt sjukt!Tiden går så fort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0