jaha då ska jag på nästa nu eller?

ja idag hade jag ju en tienta, det kändes bra iaf bara att jag vet att jag glömde en sak haha, en jävla fråga glömmde jag! så störigt, men man vet inte hur pass stränga de är ju...vi får väll se hur det gick
sen när jag skulle hem var tågen jätte sena, segt som bara den.!När jag var framme i helsongborg åkte jag och jonathan och storhandla :) de va skoj..vi ska ha gäster på lördag så vi handla ganska mkt idag och resten tar vi på fredag tror vi...


Nu har jonte myra åkt till jobbet efter att han varit ledig i fem dagar haha, stackaren var helt deppi för han skulle jobba!Men han ska inte klaga, för han tjänar som en gud den grisen...

Nu ska jag snart plugga till nästa del, har tenta imorgon igen...men den här delen har ja redan kommit ganska långt på så det är lungt :) hoppas jag haha!

hörs senare..puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0