Massa bilder från lördagssläktkalaset :D

Från vänster: jonathans mormor, min pappa, jonathans mamma och jonathan

Från vänster: Jag, min mamma, jonathans pappa, min syster och hennes pojkvän

Från vänster: Jonathans kusin och jonathans lillebror

Jonathans kusin

Jonathans kusin

Jonathans och min familj från höger till vänster, vissa fattas på denna bilden :P

Från vänster: Jonathans kusin och jonathans lillebror

Från vänster: Min pappa och Jonathans mamma

Även har jonathans familj och mina familj lite blandat och vissa fattas på bilden.

En rolig och lyckad lördag men det var ju synd att kameran inte var framma när min mamma och jonathans mamma sjöng singstar tillsammans haha...jag hade ju kunnat få miljoner för den bilden!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0