Snart slut.

Snart slutar jag jobbar. Idag har jag jobbat 13.30- 21.15. Förmiddagen idag var jag och jonathan i Hyllinge på familia, jag köpte strumbyxor och en fin vit tröja. jonathan kolla på lite skidjackor och så fixa vi även en present till jonathans kusin. Efter jobb kommer Jonathan och hämtar mig, det är nämligen släktkalas idag hos Jonathan Kusiner, så jag har med mig kläder och ska byta om :)

imorgon jobbar jag 06.45 - 14.15 och sen ska jag hem till mian föräldrar och fira min födelsedag med en tårta :) Jag fyller år på måndag men mamma tyckte vi skulle äta tårtan på söndag istället, så de ska bli gott! Får träna 30 min mer på tisdag haha nä skoja!

Nu ska jag göra de sista jobbet och sen blir de "partaj" hos jontes släkt, nice!

sov gott, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0