Godmorgon i regnet.

Usch vilket tråkigt väder man vakna till idag då :( var har värmen och våren tagit vägen?? ja men de dyker nog upp snart igen! Har nyss vaknat och idag är jag fruktansvärt sur på jonathan, så riktigt arg och sur!! Just nu är han en idiot i mina ögon men sånna dagar finns väll i ett förhållande :) Men jag hatar när han lovar massar som han sen inte kan hålla..suck!!
Känner jag mig rätt så är jag bara lite galen just nu och lugnar mig snart igen...jaja
Är riktigt sugen på att shoppa idagg!!Ska träffa Emmy ikväll och vi ska sätta oss och äta nånstans, mysigt!!
Snart ska jag lägg upp ett smyckes inlägg som jag nu har lovat i 60 år!!


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0