jag lovar, har en magisk cykel!!

Träningen gick fint fint men jag hade lite otur innan träningen, blev så jävla arg men nu i efterhand är de bara så sjukt komiskt!
Nu ska jag berätta:

Jag skulle då gå ner till min cykel som står i trappuppgången. Ser då att det är lite luft i och tar pumpen som sitter på jonathans cykel. Skruvar av den "korken" på min cykel och trycker dit pumpen...hmm vad tror ni händer?!?! Hela luften i däcken bara pyser ut på typ 2 sekunder. Där satt jag som ett frågetecken och undra hur fan de gick till...jaja tänkte ja, gör ett nytt försök men ingen luft går i däcket (allt går ut sidan om pumpen). Så jag trodde att jag var tvungen att trycka pumpen mot den metalgrejen lite hårdare. Jo för fan och de gör jag, vad tror ni händer denna gången. Jag kan ju tala om att jag blev ett ännustörre frågetecken än innan. Jo fan för hela den metalgrejen/munstycket eller va de heter FLYGER IN I DÄCKET OCH FÖRSVINNER. Ja, ni läste rätt!!
Där satt jag helt plötsligt med en pump i handen men inget att pumpa luften i, den var borta!!HAHAHA hallå??spökar de eller. Ringde både pappa och jonte och ingen fatta vad de kunde bero på, kanske nått baksug?! men hallå ja, hur stor är chansen!Suck.. så typiskt mig!!All otur och alla konstiga grejer dras alltid åt mig! de sluta med att jag inte alls fick ut metall biten igen och fick gå ner till stan för att träffa Tina och träna. Ja jag vet jag hade kunnat ta bilen men jag ville ju få lite motion efter och innan träningen ju!!

Efter träningen ska jag då gå hem, jo tack för de regna och jag hade ingen jacka!

Detta livet måste nog älska mig!?!? HAHAH :D


För er som inte förstod min förklaring, de jag ringa in har forsvunnit någonstans in i min cykel, floopp lät de och borta va den!!
(Inte min cykel på bilden)

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha det var det roligaste jag har läst! mer sånt =) ses i skolan imorn!

2009-05-24 @ 22:14:39
Postat av: Andrea

haha just då va de inte kul, men tio minuter senare gick jag runt och skratta åt de hela :)

2009-05-25 @ 19:57:20
URL: http://livetsomandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0