överlevde..

Jag är så lycklig :) min cykel överlevde operatioenn hon cykelnissen och är nu lagad, bäst avv allt  GRATIS!!!
tackar man för..

Sitter min datan i knät och pappershög brevid, ja precis..pluggpluggpluggplugg!! Jonte är så duktig och tvättar tvätten :) Bra med en flitig man när man har tentastress!!
Ska snart hoppa in i duschen för att senare idag träffa min favvis Tina :) vi ska då kolla på alla fina eller ja vem vet, även fula kanske haha balklänningar :) skoj  skoj, sen ska vi äta nått gott efter :)



Hade kunnat sitta här hela dagen och natten och lägga upp alla bilder jag har på mig och min favorit Tina :) men de hinner jag inte så ni får nöja er med dessa haha!!

Tina är en sån vän som aldrig sviker och alltid alltid kommer finnas vid ens sida. Hon är den jag träffar mest av alla mina vänner och vi har alltid lika skoj och intressanta saker att prata om. Hon äe även den jag ska vara gravid samtidigt som haha har vi bestämmt..men de dröjer!!
Det är skönt att ha en sån där super bra vän som betyder mest!

Nej duschen kallar, tjohoo

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh vad söta ni är mina flickor :) jag saknar er!! vill också vara med er mycket mer än jag kan :/

Snart ses vi, hälsa Tina från mig! Puss

2009-05-28 @ 13:26:17
Postat av: Andrea

Ida du är också en sån där super bra vän man alltid kommer ha vid sin sida! Du får se till att bli klar med utbildningen snabbt snabbt så du kommer hem och leker med mig och tinis igen :) vi två saknar dig jääätttee mkt!!

2009-05-28 @ 13:28:09
URL: http://livetsomandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0