Äntligen helg.

Gud, helg är precis det jag behöver..
Helt slut. Praktikveckan har varit intensiv men väldigt givade och rolig :) Fan va duktig jag är :) Alla säger att jag är som en av dom!Perfekt ju.
Måste bara berätta en sjuk rolig grej, jag och Jonathan satt och titta på bonde söker fru nu i veckan, haha vem tror ni dyker upp!? Jodå min gamla högstadielärare satt där. jag skratta så jag dooog..denna kvinna var nämligen mkt mkt speciell så de var extra roligt att se!!
Igår spenderades kvällen med mina bästa tjejer, åt tacos, spela spel och skratta så vi fick ont i magen och grät :D Fan va kul vi har ihop tjejer, dom underbaraste som finns.
Lite bilder från igår kväll med tjejerna :)

Vi spela ett spel där man egentligen skulle vara par men vi kärde på äkta vännskap istället :)

Söta sjuksköterska Therese :)

Söta sabina bina också :)

Söta Ida var på besök från Jönköping, saknar dig fis..synd att du aldrig vill vara med på bild ;)

Bästaste Malin och Tina :)

Therese kommer nog osckså snart lägga upp bilder på sin blogg, så de kommer nog fler ;)


Jaha till en mindre rolig sak, farmor fick åka med ambulans till sjukhus igår, troligen en lite blödning i hjärnan. Usch, stackare!Hoppas du kommer hem snart. Hatar när du inte mår bra, blir så jäkla nervös!!Håller tummarna så det gör ont!!Vad är ett liv utan farmor!?Nej fyy nu ska jag inte tänka så, det kommer gå bra detta. Stålkvinna om någon är ju farmor lilla :)




Trevlig helg vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0