Fredagsmys!



Halå mina kära! Ikväll skulle jag och Jonathan egentligen ut och äta och sedan gå på bio. Har ringt runt till massa resturanger idag men är fullt överallt :( massa persnalfest och annat "trams" men det var ändå bra på nått sätt, vi är båda så trötta idag efter en hård arbetsvecka så vi dissar bion också haha, tar det kanske imorgon istället! Så nu blir det fredagsmys hemma i soffan med massa tända ljus och idol!Inte helt fel!
Skönt med helg :) Imorgon har jag massa inplanerat, är bjuden på maskeradfest och lite annat..vet inte hur jag ska få det att gå ihop imorgon :S får kanse hoppa över vissa saker!jajavå får se  hur de blir!
NNej nu blir det mys i soffis!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0