Hej flickor och pojkar!

Idag är det söndag och jag tycker helgerna går allt för fort. Kvällen igår spenderdes i soffan med hyrfilm, inte varje dag man hyr film numera men det är faktiskt en stor myskänsla på det. Hyrde tre filmer och igår såg vi Män som hatar kvinnor, som jag har tjatat på Jonathan om den filmen. Nu har vi äntligen sätt den och fan va bra den var :) nice! De var ju några stunder under filmen då jag gömde mig under täcket, mes är jag!! men men sen börja vi se någon komedi men jag gav upp hoppet på att hålla mig vaken och somna fint i Jonathans armar...det är det bästa som finns!
Idag kolla vi klart på komedin, var inte så bra men den gick att se. Jonathan sitter just nu i en soffa (kommer inte ihåg om han skulle till en vän eller sin familj) och skriker " hejjjaaa HIIFFFF!!" eller matchen är väll slut snart. Jag har spederat lite tid framför datorn för att plugga..har ju gått som det gått! Känner att jag inte får mkt gjort idag, vill bar ut i de fina vädret :(

Lite bilder från igår :)


Köpte en ny blomma :)

Jontemyra soma i soffan såfort vi kom hem, sen låg han där och snarka i två timmar :)



Detta kallas när bild, när man trycker kameran mot ansiktet!!

kanske ska återgå till plugget..men nej vad det går seeegt, vill inte :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0