Lördag.

Godmorgon denna regniga lördag. Såklart vaknar jag 07.00 idag fast jag hade bestämt att jag skulle sova länge länge. Har nu suttit vid datorn ett tag, med en filt om mig och duckit te :) mysvarning! Älskar när regnet slår mot rutorna och när det är riktigt blåsigt ute. Eller ja, om man är inte är ju detta väder INTE roligt.

Igår var en mysig kväll med tjejerna. Vi börja med att äta på big buddha, gott gott. Som vanligt skratta vi massa massa och prata om allt möjligt. När vi var nöjda och mätta om magen gick vi till mezo för fika. Där fortsatte vi skratta och hade väldigt mysigt. Jag var lite små trött igår så jag satt nog mest och skratta hela tiden haha åt allt och inget!!Roligt var det iaf.
Hade med mig kameraN MEN tog konstigt nog inga bilder igår :S?! inte likt mig ju!!
Men jag kan visa hur jag såg ut igår..



Hmm ja, lite svårt att se mina kläder, hade iaf mina nya bruna stövlar (oj måste visas :). svarta strumpbyxor, blå klänning/tunika och svart kofta. Piffa till det hela med lockit hår och en stor ring.
haha nu vet ni de, intresseflaggan viftar för fullt.

Idag mina kära hade jag och Jonathan lite planer, men vissa får vi skippa pga vädret. Vi ska iaf åka och titta på ett nytt soffbord, har letat nu hur öänge spm helst men nu jävlar ska de hittas ett, jag känner det på mig :) vi vill ha ett soffbord som passar vår relativt nya tv- bänk. Vitt högglans!
Sen hade vi ju även tänkt att plocka äpplen vid äppleodlingen vid oss, otroligt myisgt är det, kan jag rekomendera! Men de får bli en annan dag, regnar ju :(
Sen ska vi även handla mat och lite sånt "trevligt".
Nej, nu ska jag vika tvätt!


P.s: Ida, vi sakna dig igår :( Men vi planera lite tills du kommer hem så de ska bli mysigt :) LÄNGTAR!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hihi, jag längtar mina sötnosar :) ska bli så mysigt!

2009-10-03 @ 11:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0