backstreet boys dance ;)



När jag och Jonathan satt och åt kvällsmat börja vi prata om backstreet boys haha ja fråga mig inte varför. När denna låten nyligen hade kommit skratta jag och jonathan så vi nästan kissa på oss. Så grymt roligt när dom sparkar i sanden och slänger vatten och allt dom gör haha oohh myy goodd!!haha
Jag och jonathan brukar småhärma deras rörelse till denna låten. Så efter maten var det bara till att göra en favorit i repris, då stod jag och jonathan och sparka i golvet i slow motion, flög lite från höger och vänster och gjorde konstiga rörelser med armarna och skratta högt som aldrig förr haha vi är så sjuka i huvudet!Undrar vad grannarna tänker om de ser oss :)
Sinnes, men i love it!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0