blää till tusen!

buuhuu vad jag bölar, nej men typ :) jag pallar inte plugga. Är så sjukt trött och har så ont i huvudet efter dagens föreläsning :/ Ganska skönt att jonathan jobbar kväll, så jag har sambofritt ikväll :) haha får man lov att säga att jag kan tycka det är skönt ibland! men inte alltid, hatar när han jobbar kväll en HEL vecka, inte nice. Fast nu jobbar han ändå bara kväll idag och jag ska ändå plugga, sen jobbar han kväll imorgon men då har jag systermys med syrran. Vi ska sova i glumslöv och grejer :) Sen är han ledig hela helgen men då ses vi inte lördag kväll för då är jag på fest i lund! wiihoo! Detta blev ett sjukt flummigt inlägg så ner märker att jag är trött...


nej, kanske ta tag i livet igen? pluggplugg nu kommer jag!

skål!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0