flitig.

Idag har jag pluggat så duktigt så duktigt, gäller att berömma sig själv för det är ju ingen annan som gör de :)haha!
Och den dåliga nyheten jag hörde igår kan kanske lösas iaf, så de känns sköönt!Håller fortfarande tummarna och hoppas hoppas på att detta alternativ är bäst för oss alla!

nu har jag haft en plugg paus och tittat på massa klipp från youtube, har skrattat som alrdig förr och tur att ingen ser mig. Psyko som sitter och skrattar här hemma helt själv, men så blir man efter en lång pluggdag :)


Ska jag orka plugga lite till!?

Kommentarer
Postat av: Anonym

grym blogg :) släng gärna in en kommentar hos mig ;) ha en bra kväll

/beloni

2009-09-07 @ 20:16:08
URL: http://beloni.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0