Fredagsmys.

Fredag:plugg plugg plugg ja usch vad det är tråkigt att läsa för er läsare när allt bara handlar om pluggpluggplugggbläääääää
men därför ska jag inte tjata om det idag (fast jag helst hade velat :) moouuhahaaa
Vid 17.00 eller nått ska jag brumma ner till stan för att fixa lite snabba ärenden och sedan brumma vidare till glumlsöv. Där ska jag och mina syter göra fint och små pyssla lite, ha en systerkväll och sova där inatt :) ska bli roligt att ha systermys!

Lördag: fest fest i lund lund :) aldrig fel! på natten mellan lördag och söndag kommer mina föräldrar äntligen hem, har inte sätt dem sedan 7 juli och oj vad det har varit tufft ibland! :(

söndag: såklart ska jag träffa mina föräldrar och jag längtar något fruktansvärt!

finns mer planer för helgen, de vet jag. Men är inne i mitt plugg just nu så kommer inte ihåg haha bra va :)

trevlig helg alla för de ska jag ha med systermys, fest och familjmys!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0