Just nu.

Idag gick det otrolig segt i skolan, både Sandra och jag fick lite stopp i hjärnan haha, eller hela klassen egentligen för ingen fattar något av denna konstiga b- uppsats..nu ska vi även sitta och rita massa diagram, bläääee! Så jag och Sandra beslöt oss för att åka hem till sitt hem för att plugga vidare där, vi har delat upp lite grejer som vi ska göra klart till imorgon. Så nu har jag just kommit hem och ska snart börja plugga igen, dessa jäkla engelska artiklar!allt hade gått så mkt snabbare om de vore på svenska :)
Så här ser jag ut just nu, väldigt glad för att börja plugga igen :0 ehh noooooo, detta leendet är rejält fram pressat bara för de ska se roligt att att ha en till pluggkväll framför sig....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: så lite så. vissa saker gillar man ju. och din blogg är en sån sak. har du bloglovin så får du gärna följa min blogg. glöm inte att skriva många kommentarer så kollar jag ju din blogg varje gång jag svarar ;)

2009-09-08 @ 17:31:34
URL: http://beloni.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0