Lite bilder från igår :)





haha vissa bilder är lite knepiga, på den bilden där ni ser mig och Tina bara gör jag något konstigt med munnen, anntar att jag skulle prata eller något :) men de får ni tååla!
Kvällen var jätte  mysig, mkt skratt som vanligt och alltid mycket att prata om! Vi saknade såklart Ida jättemkt och längtar så otrolig mkt tills hon kommer hem igen :) vi åt som sagt god mat och sen bowla vi, men då fick tyvär skit jobbiga killar brevid oss så dom fatta inte att vi inte ville prata med oss. hallå snyggingar hit och dit och störde hela tiden. usch otroligt fulla, stökiga och jobbiga var dom. De gjorde till och med sönder deras bana flera gågner så ägaren fick springa och laga den, hmm varför inte bara slänga ut dom!?!? Hallå, var går gränsen!?

nej nu ska lilla jag hoppa in i duschen :) kraam

Kommentarer
Postat av: Ida

Hihi.. vad söta ni är! Snart så ses vi. Har märkt att jag tyckt det varit extra jobbigt att inte träffa er den senaste tiden.. saknar er!

2009-09-26 @ 12:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0