Lördag.

Hej vänner :)
Igår kväll var det mys till 100 procent. Kvällen började med god mat med jonathan på Haket, sen handla vi godis och satte oss på våra platser för biomys. Jag och Jonathan blev lite smått irriterade när folk kom in mitt i filmen, nu menar jag inte precis i början..folk kommer seriöst in när det gått 45 min :O ?!lönt!! jaja
Filme var väll helt ok, men jag var så trött för att jag har haft en jobbig vecka..så sluta med att jag satt och små sov i filmen haha :P jaja skit samma!

Idag vakna vi båda 10.00, otroligt skönt att få den sömnen jag behövde :) vi sega runt lite på morgonen och sen stack vi för köpa god frukost med italienskt bröd och gott pålägg!mm gott! Jonathan har nu stuckit iväg med sina killar, de ska se fotboll idag i Halmstad! Dom är alltid på varja match, följer HIF genom hela Sverige!! de kallar jag intresse!!
jaja eftersom jag bara skulle sitta själv hela lördagen så passar jag på att åka till mina föräldrar idag, ska snart sticka och sen kommer jag väll hem ikväll igen! Mysigt med en heldag hos mamma och pappa, dom har ju nyss kommit hem. Varit borta i tre månader och har bara sätt dom en gång sen dess.
Jag tror mamma och jag ska åka på en shopping runda :)

jha annars, jag är lite små förkyld men börlar inte för de. Lite nysningar hit och dit och lite hals ont har man inte dött av! Sen är jag int den som brukar bli förkyld så lätt och om jag blir det varar det oftast bara 1- 2 dagar haha cp!


Nej nu blir det att köra till underbara Glumslöv :)

ha en fin lördag vänner ♥



jag förra året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0