Måndag.

Min måndag består av plugg och av att hålla tummarna hårt hårt. Vill inte gå in på varför!
Idag vakan jag vid 06.00, skit trött var jag men kämpa mig upp för att göra mig i ordning (har mest själv studier nu men sandra och jag är flitiga och pluggar på skolan ändå), när jag precis skulle gå ut för lägenheten ringer sandra och säger att hon måste plugga från sin lägenhet idag. Dom har skaffat en söt liten valp för cirka 1 månad sedan så det är fullt upp. Så idag pluggar jag också från min lägenhet :) Har kontakt med Sandra över msn så de funkar bra.
Nu ska jag gå tillbaka till att översätta mina engelska artiklar om bipolär sjukdom.

Senare idag kommer otroligt roliga bilder, ni kommer döö av skratt! så va på eran vakt :D

kram så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0