Orolig, nerövs...något mer?

Igår kväll blev jag helt sjukt orolig, vill inte gå mer in på det här men sjukt jobbig känsla..natten va orolig och drömde "mardöm/dröm" om händelsen..vet inte vad jag ska kalla de! Morgonen idag var också skit nerövst och oroligt..ringde några samtal idag på morgonen och lugnande ner mig lite iaf!Nu hoppas vi på det bästa imorgon eftermiddag!!

Praktiken gick bra idag igen, tog emot patenter som tyckte de var friska men var mycket sjukare :/ usch jobbigt! men det gick bra, älskar att arbeta inom sjukvården!

nu ska jag och jonathan äta rester snart, han ska bara komma hem först :)
kram

Bjuder på en gamal bild :) Mini Andrea!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0